Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

PR-ERF – Πρακτική Μεθοδολογία για την Απόκτηση Βασικών Ικανοτήτων του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς μέσω της Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Διάρκεια: 01-12-2013 – 30-11-2015 (24 μήνες)
Εταίροι:
  • Folkuniversitetet , Σουηδία
  • DOCUMENTA- Instituto Europeo de Estudios para la Formación y el Desarrollo, Ισπανία
  • Rinova Ltd , Αγγλία
  • M.M.C Management Center Limited, Κύπρος
  • Revalento, Ολλανδία
Ιστοσελίδα έργου: www.prerf.eu
Αναθέτουσα Αρχή: Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Πρόγραμμα:  Lifelong Learning Program, Leonardo da Vinci, Transfer of Innovation

Περιγραφή

“Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς (ERF, 2007) προσδιορίζει και καθορίζει, για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό επίπεδο, τις βασικές ικανότητες (Key Competences) που όλοι οι πολίτες απαιτούν για την προσωπική τους ολοκλήρωση, την κοινωνική ένταξη, την ιδιότητα του ενεργού πολίτη και την απασχολησιμότητα στην κοινωνία της γνώσης. Η απόκτηση των βασικών ικανοτήτων έχει ιδιαίτερη σημασία για την ΕΕΚ καθώς διευκολύνεται η ατομική μετάβαση από την ΕΕΚ στην διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά εργασίας. Στόχος του προγράμματος PR-ERF “Πρακτικές και Μεθοδολογίες για την απόκτηση Βασικών Ικανοτήτων του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς μέσω της Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης” είναι να προσαρμόσει το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Βασικές Δεξιότητες, στη συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.

Συγκεκριμένα, το PR-ERF στοχεύει στην ανάπτυξη μιας μεθοδολογίας για την αναγνώριση και την ανάπτυξη των Βασικών Δεξιοτήτων ως πακέτο γνώσεων, δεξιοτήτων και συμπεριφορών όπου οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να αποκτήσουν μέσω της Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για την προσωπική τους ολοκλήρωση, ανάπτυξη, ένταξη και απασχόληση. To «ΔΗΜΗΤΡΑ» Κέντρο Ενημέρωσης και Επιμόρφωσης Α.Ε, ως εταίρος του έργου, συμμετέχει στην διενέργεια έρευνας για την απογραφή των υπαρχόντων προγραμμάτων κατάρτισης και μεθοδολογιών κατάρτισης στο ΕΠΑ, στη συλλογή εργαλείων / μεθόδων και ασκήσεων, στην οργάνωση ενός εκπαιδευτικών εργαστηρίων σε τοπικό επίπεδο, καθώς και στην ανάπτυξη του ολοκληρωμένου σχεδίου ενεργειών Δημοσιότητας και Διάχυσης αποτελεσμάτων του έργου.”