Back

GEGS – Good E-Guidance Stories -Ανάπτυξη της συμβουλευτικής στην απασχόληση

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Η πρωτοβουλία «Good E-Guidance Stories» (GEGS) αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών πληροφόρησης, συμβουλών και καθοδήγησης στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών συστημάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΚ). Ενσωματώνει καινοτόμες μεθοδολογίες, όπως η μελέτη περίπτωσης «Οδηγός» και τα εργαλεία Jobi που βασίζονται …

INMATOUR – Μάνατζερ για Ευφυείς και Υπεύθυνους Τουριστικούς προορισμούς

4 Νοεμβρίου, 2020

Περιγραφή Kύριος στόχος του INMATOUR είναι να συμβάλει στην προσαρμογή των γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων των επαγγελματιών της τουριστικής βιομηχανίας με τις τρέχουσες ανάγκες της αγοράς, μειώνοντας το χάσμα μεταξύ της ζήτησης εργασίας και των αναγκών εκπαίδευσης μέσω του σχεδιασμού …

IntoDIGITS – Ψηφιακή εργαλειοθήκη για την Ενδυνάμωση των ενηλίκων με χαμηλές δεξιότητες

5 Σεπτεμβρίου, 2017

Περιγραφή Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα IntoDIGITIS στοχεύει στην ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων για τον εκπαιδευτή που στόχο έχουν την ενδυνάμωση των ενηλίκων με χαμηλές δεξιότητες, αναπτύσσοντας τις μαθηματικές και ψηφιακές τους ικανότητες. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, οι εταίροι του …

dTour – Εισάγοντας την ψηφιοποίηση για την ανάπτυξη των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στον τομέα του Τουρισμού και της Φιλοξενίας

10 Δεκεμβρίου, 2020

Περιγραφή Το Erasmus+ έργο dTour πραγματεύεται την εκπαίδευση και την πιστοποίηση συμβούλων με σκοπό να προωθήσουν την ψηφιοποίηση στις ΜικροMεσαίες Eπιχειρήσεις (ΜΜΕ) στον τομέα του Τουρισμού και της Φιλοξενίας για την ανάπτυξή τους στο πλαίσιο των νέων ψηφιακών αναγκών. Οι …

ESTour- Εισαγωγή επιδημικού ασφαλούς τουρισμού (μετά την ανάκαμψη από το COVID) για την ενίσχυση των ΜΜΕ στον τομέα της φιλοξενίας

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Το έργο ESTour στοχεύει στην κατάρτιση και πιστοποίηση ατόμων που εργάζονται στον τομέα της φιλοξενίας (διευθυντές και εργαζόμενοι σε διάφορες θέσεις, κυρίως σε μικρομεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις) και θα ήθελαν να επικαιροποιήσουν τις δεξιότητές τους αλλά και τις ευκαιρίες απασχόλησής …

CRAFTS 3.0 – Υποστήριξη της μετάβασης των δασκάλων και των εκπαιδευτών χειροτεχνίας στην Ψηφιακή εποχή

5 Σεπτεμβρίου, 2017

Περιγραφή Στόχος του ευρωπαϊκού προγράμματος CRAFTS 3.0, είναι να υποστηρίξει και να ενισχύσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των εκπαιδευτών χειροτεχνίας (ξυλογλύπτης, ξυλουργός, αργυροχρυσοχόος, σχεδιαστής/κατασκευαστής κεντήματος κτλ.) σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, κατά τη μετάβασή τους στην ψηφιακή …

MAYFAIR – Κινητικότητα για όλους: η Δίκαιη Επιλογή

10 Σεπτεμβρίου, 2019

Περιγραφή Το έργο MaYFAir σχεδιάζει, αναπτύσσει και δοκιμάζει ένα μεθοδολογικό εργαλείο και μια πλατφόρμα MOOC για τους φορείς προώθησης της κινητικότητας, προκειμένου να προωθήσει την κεφαλαιοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων που επιτυγχάνονται κατά τη διάρκεια μιας κινητικότητας με σκοπό να επιτραπεί …

PortAbility – Στρατηγικές για την ΕΕΚ (Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση) προκειμένου να υποστηρίξει τις Οικονομίες των Λιμενικών Πόλεων προς μια Δίκαιη Μετάβαση.

23 Απριλίου, 2025

Το PortAbility βασίζεται στην αρχή ότι ο μετασχηματισμός των οικονομιών των λιμενικών πόλεων απαιτεί όχι μόνο οικονομικές αλλαγές αλλά και την ενίσχυση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ), ώστε να εφοδιάσει τις κοινότητες με τις απαραίτητες δεξιότητες για μια βιώσιμη, …

EUPA_NEXT – Επικύρωση της τυπικής, μη-τυπικής και άτυπης μάθησης: η περίπτωση του προσωπικού διοίκησης

4 Νοεμβρίου, 2020

Περιγραφή Το πρόγραμμα EUPA_NEXT επικεντρώνεται στην επικύρωση της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης και τη διαπερατότητά της με την επίσημη εκπαίδευση μέσω της χρήσης ενός συστήματος πιστοποίησης (ISO). Στόχος του είναι να αναπτύξει μια μεθοδολογία για την πιστοποίηση της …