Back

ACT.Work – Ενεργός συμμετοχή του πολίτη και αξιοπρεπή εργασία

5 Νοεμβρίου, 2020

Περιγραφή Στόχος του προγράμματος είναι η υποστήριξη των νέων με λιγότερες ευκαιρίες, βοηθώντας τους να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους, κάνοντάς τους ενεργά μέλη στην κοινωνία. Κύριος στόχος είναι η ανάπτυξη μεθόδων ενεργητικής μάθησης, παιδαγωγικών προσεγγίσεων και εκπαιδευτικού υλικού ειδικά …

SCOPE – Δεξιότητες για την εταιρική επιχειρηματικότητα –

5 Οκτωβρίου, 2017

Περιγραφή GR: Οι στρατηγικοί στόχοι του έργου είναι: • Η προώθηση της καινοτομίας και η ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην Ευρώπη • Η Δημιουργία ενδοεπιχειρησιακών δομών σε εταιρείες που επιθυμούν να είναι καινοτόμες • Η ενίσχυση των ικανοτ’ητων απασχολησιμότητας και ενδοεπιχειρηματικότητας εργαζομένων και φοιτητών Οι συγκεκριμένοι στόχοι είναι: • …

ECO-JOBS- Οικολογική καινοτομία στην αγορά εργασίας για σπουδαστές ΕΕΚ

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Το έργο “ECO-JOBS: Οικολογική καινοτομία στην αγορά εργασίας για μαθητές της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (VET)” είναι μια πρωτοβουλία που επικεντρώνεται στην ενίσχυση των δεξιοτήτων και των γνώσεων των νέων στον τομέα των πράσινων επαγγελμάτων. Με κωδικό 2023-1-IT01-KA220-VET-000160959, το …

INSPIRE PA – Εισαγωγή κοινωνικών πρακτικών για τη βελτίωση της ανθεκτικότητας των δημόσιων διοικήσεων

23 Απριλίου, 2025

Το έργο INSPIRE PA στοχεύει στην ενίσχυση του ρόλου των δημόσιων διοικήσεων ως φορέων κοινωνικής καινοτομίας, εφοδιάζοντάς τους με τις απαραίτητες δεξιότητες, εργαλεία και μοντέλα διακυβέρνησης ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις κοινωνικές προκλήσεις. Το έργο προωθεί τη συνεργασία μεταξύ δημόσιων …

VIRDUAL- Ενίσχυση της ψηφιακής καινοτομίας στην ΕΕΚ με την ενσωμάτωση της διευρυμένης πραγματικότητας για την εκπαίδευση δεξιοτήτων εργασιακής ετοιμότητας σε προγράμματα μάθησης με βάση την εργασία

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Στόχος του έργου VIRDUAL είναι να ενισχύσει την ψηφιακή καινοτομία στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτών στις επιχειρήσεις, που είναι οι χρήστες-στόχοι του έργου, ώστε να χρησιμοποιούν εργαλεία διευρυμένης πραγματικότητας και να εφαρμόζουν τεχνικές προσομοίωσης …

Igma-Femina – Πρόσβαση στην εκπαίδευση/ αγορά εργασίας για γυναίκες πρόσφυγες και μετανάστριες μέσω της τοπικής συνεργασίας και της συμβουλευτικής επί της διάστασης του φύλου

5 Νοεμβρίου, 2020

Περιγραφή Η δυνατότητα πρόσβασης των μεταναστριών και προσφύγων στην εκπαίδευση και την απασχόληση μέσω της εμπλοκής των ενδιαφερόμενων φορέων (συμπεριλαμβανομένων των εργοδοτών, στη διαδικασία προσανατολισμού και συμβουλευτικής, προκειμένου να υπάρχουν προσαρμοσμένες ευκαιρίες μάθησης / σταδιοδρομίας, αποτελεί προϋπόθεση για την επίλυση …

EmindS – Ανάπτυξη της Επιχειρηματικής σκέψης στην Ανώτερη Εκπαίδευση –

5 Σεπτεμβρίου, 2017

Περιγραφή Το έργο επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της επιχειρηματικής νοοτροπίας στους φοιτητές και σπουδαστές με βάση το πλαίσιο ικανοτήτων του πλαισίου EntreComp, Στόχος είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή μίας συστηματικής μεθοδολογίας η οποία  χρησιμοποιεί καινοτόμες προσεγγίσεις με επίκεντρο τους ίδιους τους …

BRIDGES – Εισαγωγή και ανάπτυξη καλών εκπαιδευτικών συστημάτων

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Το BRIDGES, ή “Δημιουργία και Ανάπτυξη Καλών Εκπαιδευτικών Συστημάτων”, είναι ένα πρωτοπόρο έργο που στοχεύει στην ενίσχυση των συστημάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (VET) στη Λατινική Αμερική, με έμφαση στο Μεξικό, την Αργεντινή και τη Βολιβία, διάρκειας 36 μηνών. …

EQUAVET 4.0–for quality in outcome-oriented VET

23 Απριλίου, 2025

Το EQAVET4.0 βασίζεται στην αρχή ότι η βελτίωση της ποιότητας της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) απαιτεί έναν ολιστικό, συνεργατικό και αποτελεσματικό μηχανισμό αξιολόγησης και ανατροφοδότησης, προκειμένου να ανταποκρίνεται δυναμικά στις ανάγκες της αγοράς εργασίας και των μαθητών. Το έργο …

MORAL- Μικροπιστοποιητικά: Διαβατήριο για την απασχόληση και την ένταξη

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Το έργο MORAL αποσκοπεί στη διευκόλυνση της πρόσβασης των μακροχρόνια ανέργων, με έμφαση στις γυναίκες και τους νέους, των οικονομικά μη ενεργών γυναικών και των ενηλίκων με χαμηλή ειδίκευση στην αγορά εργασίας μέσω της ανάπτυξης του «Διαβατηρίου για την …