Back

FLER- Μάθηση μέσω της εμπειρίας σε δωμάτια διαφυγής: Οικονομικός αλφαβητισμός για ενήλικες

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Ο γενικός στόχος του έργου FLER είναι να εξοπλίσει τους ενήλικες με χαμηλό οικονομικό αλφαβητισμό που ανήκουν σε αγροτικές περιοχές με ένα συγκεκριμένο ψηφιακό εργαλείο μάθησης (Virtual Escape Room), το οποίο αποσκοπεί στη φιλοξενία ενός μαθήματος μάθησης βασισμένου σε …

SELF-EMP – Αυτο-απασχόληση για μετανάστες και πρόσφυγες με χαμηλές δεξιότητες αλφαβητισμού

5 Σεπτεμβρίου, 2016

Περιγραφή Ο γενικός στόχος του προγράμματος «SELF-EMP – SELF-EMPLOYMENT FOR MIGRANTS AND REFUGEES WITH LOW LITERACY SKILLS, στο οποίο ο εκπαιδευτικός οργανισμός «ΔΗΜΗΤΡΑ» συμμετέχει ως εταίρος, είναι να προσφέρει στους μετανάστες και πρόσφυγες, με βασική γνώση της γλώσσας της χώρας …

L2C – Μαθαίνοντας να Δημιουργώ – Προώθηση της Μάθησης με Βάση την Εργασία στις Δημιουργικές και Πολιτισμικές Βιομηχανίες της Ευρώπης

5 Ιανουαρίου, 2019

Περιγραφή Ο γενικός στόχος του έργου Learn to Create – Μαθαίνοντας να Δημιουργώ, είναι να προωθήσει τη Μάθηση με Βάση την Εργασία στις Δημιουργικές και Πολιτισμικές Βιομηχανίες της Ευρώπης. Οι ειδικοί στόχοι του L2C είναι να:

HABITABLE- Συμμαχία των Κέντρων Αριστείας στην επαγγελματική κατάρτιση για Αειφόρο Οικισμό

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Το έργο HABITABLE στοχεύει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις και τις ανάγκες του τομέα των οικοτόπων όσον αφορά την έλλειψη δεξιοτήτων και τις αναντιστοιχίες που απορρέουν από την ψηφιακή και πράσινη μετάβαση, βελτιώνοντας την ανταπόκριση των συστημάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και …

CS.Tour – Πολιτισμική Επίγνωση και Κοινωνικές Δεξιότητες ως βασικά εφόδια στον Τουρισμό

4 Νοεμβρίου, 2020

Περιγραφή Το πρόγραμμα CS.Tour στοχεύει στην ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού προγράμματος προσαρμοσμένο στις ανάγκες όσων εργάζονται ή ενδιαφέρονται να εργαστούν στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας. Μέσα από τις δραστηριότητες του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν τις κατάλληλες διαπροσωπικές ικανότητες …

SK.IN – Δεξιότητες για την Ένταξη

5 Δεκεμβρίου, 2016

Περιγραφή To πρόγραμμα SK.IN επικεντρώνεται στην ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων ενήλικων εκπαιδευομένων με λιγότερες ευκαιρίες, εμπλέκοντας εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους. Στόχος του SK.IN είναι η ανάπτυξη των ικανοτήτων των  εκπαιδευτών, με σκοπό τη δημιουργία μεθόδων μάθησης για την ανάπτυξη των …

CQJB – Ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Πιστοποίηση για Συμβούλους Απασχόλησης

5 Οκτωβρίου, 2018

Περιγραφή ο έργο έχει ως στόχο να στηρίξει τη δημιουργία ενός νέου επαγγελματικού προφίλ (περιγράμματος) για την πιστοποίηση, την προώθηση της εργασίας και της κινητικότητας των νέων Ευρωπαίων Job Brokers. Οι ευρωπαϊκες δημόσιες υπηρεσίες απασχόλησης πρέπει να συμβαδίζουν με τις …

GEGS – Good E-Guidance Stories -Ανάπτυξη της συμβουλευτικής στην απασχόληση

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Η πρωτοβουλία «Good E-Guidance Stories» (GEGS) αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών πληροφόρησης, συμβουλών και καθοδήγησης στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών συστημάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΚ). Ενσωματώνει καινοτόμες μεθοδολογίες, όπως η μελέτη περίπτωσης «Οδηγός» και τα εργαλεία Jobi που βασίζονται …

INMATOUR – Μάνατζερ για Ευφυείς και Υπεύθυνους Τουριστικούς προορισμούς

4 Νοεμβρίου, 2020

Περιγραφή Kύριος στόχος του INMATOUR είναι να συμβάλει στην προσαρμογή των γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων των επαγγελματιών της τουριστικής βιομηχανίας με τις τρέχουσες ανάγκες της αγοράς, μειώνοντας το χάσμα μεταξύ της ζήτησης εργασίας και των αναγκών εκπαίδευσης μέσω του σχεδιασμού …

IntoDIGITS – Ψηφιακή εργαλειοθήκη για την Ενδυνάμωση των ενηλίκων με χαμηλές δεξιότητες

5 Σεπτεμβρίου, 2017

Περιγραφή Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα IntoDIGITIS στοχεύει στην ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων για τον εκπαιδευτή που στόχο έχουν την ενδυνάμωση των ενηλίκων με χαμηλές δεξιότητες, αναπτύσσοντας τις μαθηματικές και ψηφιακές τους ικανότητες. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, οι εταίροι του …