Back

INSPIRE – Εμπνέοντας την επιχειρηματική σκέψη των μαθητών με στόχο την ανακάλυψη, τη δημιουργικότητα και την καινοτομία

9 Οκτωβρίου, 2020

Περιγραφή Το έργο INSPIRE έχει ως στόχο την ανάπτυξη της επιχειρηματικής σκέψης με σκοπό την ανακάλυψη, τη δημιουργικότητα και την καινοτομία κυρίως για σπουδαστές Ανώτερης Εκπαίδευσης αλλά και σπουδαστές ΚΕΚ-ΙΕΚ. Το έργο θα εκπαιδεύσει 120 σπουδαστές Ανώτερης Εκπαίδευσης και ΚΕΚ-ΙΕΚ …

PROGRESS DC – Επαγγελματική Ανάπτυξη μέσω της Εκπαίδευσης στον Αθλητικό Τομέα με την Επιδίωξη Διπλής Καριέρας

23 Απριλίου, 2025

Το PROGRESS DC αντιμετωπίζει την πρόκληση της μετάβασης των επαγγελματιών αθλητών από την αθλητική τους καριέρα στην επαγγελματική απασχόληση μετά τον αθλητισμό. Αναγνωρίζοντας τη σημασία που δίνει η ΕΕ στις διπλές καριέρες (Dual Careers) των αθλητών, το έργο επικεντρώνεται στην …

EUPA_NEXT – Επικύρωση της τυπικής, μη-τυπικής και άτυπης μάθησης: η περίπτωση του προσωπικού διοίκησης

4 Νοεμβρίου, 2020

Περιγραφή Το πρόγραμμα EUPA_NEXT επικεντρώνεται στην επικύρωση της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης και τη διαπερατότητά της με την επίσημη εκπαίδευση μέσω της χρήσης ενός συστήματος πιστοποίησης (ISO). Στόχος του είναι να αναπτύξει μια μεθοδολογία για την πιστοποίηση της …

CREUS – Ανάπτυξη των επαγγελματικών εγκάρσιων δεξιοτήτων των μη προνομιούχων νέων μέσω της δημιουργικής, μη τυπικής μάθησης σε μη συμβατικούς χώρους

5 Οκτωβρίου, 2017

Περιγραφή To Ευρωπαϊκό πρόγραμμα CREUS, στοχεύει στην υποστηρίξει των νέων ανέργων ηλικίας 16-24 ετών και στην ανάπτυξη των εγκάρσιων δεξιοτήτων τους, όπως την ικανότητα μάθησης και ανάληψης πρωτοβουλιών, με στόχο την ενίσχυση της κοινωνικής, πολιτισμικής και οικονομικής τους ένταξης, ώστε …

Skills Swap – Ανταλλαγή Δεξιοτήτων μέσω Μάθησης Βασισμένης στην Εργασία στον Τομέα της Φιλοξενίας στην Ευρώπη

10 Σεπτεμβρίου, 2020

Περιγραφή Ο γενικός στόχος του έργου Skills Swap είναι ο σχεδιασμός και η δοκιμή μιας νέας μάθησης βασισμένη στην εργασία στον τομέα της φιλοξενίας στην Ευρώπη. Το έργο μας ασχολείται με μια νέα προσέγγιση στην κατάρτιση βασισμένη στην εργασία – …

SustainTour – Ενίσχυση Ικανοτήτων των Παρόχων ΕΕΚ στον Τομέα του Βιώσιμου Τουρισμού

23 Απριλίου, 2025

Το έργο SustainTour στοχεύει στην ενίσχυση του ρόλου της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) στον τομέα του τουρισμού στα Δυτικά Βαλκάνια, εστιάζοντας στη βιωσιμότητα, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την κοινωνική ευθύνη. Ενδυναμώνοντας τη σύνδεση μεταξύ παρόχων ΕΕΚ και της αγοράς …

igma3 – Πρόσβαση στην αγορά εργασίας για νέους που απειλούνται από την ανεργία και τον κοινωνικό αποκλεισμό – Εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τη λήψη συντονισμένων μέτρων από περιφερειακά δίκτυα ενδιαφερομένων μερών

4 Νοεμβρίου, 2020

Περιγραφή Η δυνατότητα πρόσβασης των νέων στην απασχόληση μέσω της εμπλοκής των περιφερειακών δικτύων των ενδιαφερόμενων μερών (συμπεριλαμβανομένων των εργοδοτών), στη διαδικασία προσανατολισμού, προκειμένου να υπάρχουν προσαρμοσμένες ευκαιρίες μάθησης / σταδιοδρομίας αποτελεί προϋπόθεση για την επίλυση των προκλήσεων της ανεργίας. …

L.O.W.E. – Αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων της WBL βάσει του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τη Διασφάλιση της Ποιότητας (EQAVET)

5 Οκτωβρίου, 2017

Περιγραφή Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα L.O.W.E. έχει ως στόχο την αύξηση της ποιότητας στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση (ΕΕΚ) μέσω της βελτίωσης του συστήματος διασφάλισης της κατά την επικύρωση και αναγνώριση των μαθησιακών αποτελεσμάτων (LO) στην εκμάθηση στο χώρο εργασία (Work …

Critical Balance – Αποτρέποντας τους νέους από το να πέσουν σε αδιέξοδο

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Ο γενικός στόχος αυτού του έργου είναι η εισαγωγή μιας μεθόδου για αποτελεσματική και υπεύθυνη εξ αποστάσεως μάθηση δεξιοτήτων με βάση την επίδειξη (DDBSL). Αποσκοπεί στην ενίσχυση των ψηφιακών και διδακτικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων, με τη μέθοδο DDBSL, των …

DWELL – Ψηφιακή Ευημερία: Μια Ολιστική Προσέγγιση για την ΕυημερίαDWELL – Ψηφιακή Ευημερία: Μια Ολιστική Προσέγγιση για την Ευημερία στο Ευρύτερο Οικοσύστημα της Ψηφιακής Εκπαίδευσης

23 Απριλίου, 2025

Το έργο DWELL στοχεύει στην προώθηση της ψηφιακής ευημερίας στο ευρύτερο εκπαιδευτικό οικοσύστημα, παρέχοντας σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς τις απαραίτητες στρατηγικές και εργαλεία για την ασφαλή και αποτελεσματική πλοήγηση στα ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα. Με την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και …