Back

BtG – Γεφυρώνοντας το χάσμα: νέες μεθόδοι καθοδήγησης για νέους επιχειρηματίες στο δημιουργικό τομέα στην Ευρώπη

5 Σεπτεμβρίου, 2018

Περιγραφή Ο γενικός στόχος τoυ έργου BtG είναι να ενισχύσει το επαγγελματικό προφίλ και την επαγγελματική εξέλιξη των μεντόρων στις δημιουργικές επιχειρήσεις μέσω της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ευρώπη. Οι ειδικοί στόχοι του BtG είναι να: Σχεδιαστεί και επικυρωθεί …

LEARNING FOR ALL- Εκπαίδευση ενηλίκων χωρίς αποκλεισμούς

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Το “LEARNING FOR ALL” είναι ένα φιλόδοξο έργο που αποσκοπεί στην προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης ενηλίκων μέσα από μια σειρά στοχευμένων δράσεων και καινοτόμων προσεγγίσεων. Με διάρκεια 24 μήνες, από τον Σεπτέμβριο του 2023 έως τον Αύγουστο του 2025, …

EMSA- Κοινή ανάπτυξη, πιλοτική εφαρμογή και επικύρωση προγραμμάτων σπουδών επιχειρηματικής νοοτροπίας και βασικών δεξιοτήτων / εκπαιδευτικού υλικού για τρίτες χώρες

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Το έργο EMSA θα αναπτύξει κατ’ αρχάς συνεργασία μεταξύ δύο ευρωπαϊκών χωρών, δηλαδή της Ελλάδας και της Κύπρου, και τριών τρίτων χωρών που δεν συνδέονται με το πρόγραμμα, δηλαδή της Ιορδανίας, της Αιγύπτου και της Παλαιστίνης. Μέσω αυτής της …

QC-VET – Προώθηση της κουλτούρας της ποιότητας στην ΕΕΚ

5 Οκτωβρίου, 2016

Περιγραφή Ο γενικός στόχος του έργου Q-CVET είναι να στηρίξει τη διεύθυνση φορέων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) ώστε να παρακινήσει και να εμπλέξει το διδακτικό προσωπικό στην εφαρμογή πρωτοβουλιών ποιότητας μέσω κατευθυντήριων γραμμών. Οι κατευθυντήριες γραμμές θα καλύπτουν τις …

Toolkit for RPL – Εργαλεία αξιολόγησης της αποκτηθείσας μάθησης στην εκπαίδευση ενηλίκων βασισμένα στο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων

5 Νοεμβρίου, 2018

Περιγραφή Το έργο έχει ως στόχο τη δημιουργία μιας ηλεκτρονικής εργαλειοθήκης που σκοπό έχει την καθοδήγηση για θέματα καριέρας, την αναγνώριση της αποκτηθείσας μάθησης και την εξατομικευμένη κατάρτιση. Θα χρησιμοποιηθούν αρχές που βασίζονται στη συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Αυτό …

MAAS- Match, Attach και Sustain: Νέες μέθοδοι για την εργασία της Ευρώπης. Μεσίτες που υποστηρίζουν τουριστικές επιχειρήσεις, Ουκρανούς πρόσφυγες και άτομα που αναζητούν εργασία

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Το έργο “MAAS: Match, Attach and Sustain” αποτελεί μια καινοτόμος πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενδυνάμωση των ευρωπαίων διαμεσολαβητών απασχόλησης με νέες μεθόδους και τη βελτίωση των δεξιοτήτων τους, προκειμένου να ανταποκρίνονται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες πληροφόρησης, συμβουλευτικής και καθοδήγησης, με …

FOLLOWAPP- Ψηφιακά υποστηριζόμενη παρακολούθηση της απασχόλησης και εξέλιξη της σταδιοδρομίας των μαθητευομένων για τη διασφάλιση της ποιότητας στην ΕΕΚ

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Ο στόχος του έργου FOLLOW APP είναι να δημιουργήσει και να δοκιμάσει μια μέθοδο παρακολούθησης αποφοίτων που υποστηρίζεται από ψηφιακά εργαλεία σχεδιασμένα για την παρακολούθηση της απασχόλησης και της επαγγελματικής εξέλιξης των μαθητευόμενων σε προγράμματα DUAL VET.  Απευθύνεται σε …

DVCI – Ενδοοικογενειακή Βία: Συντονισμός της στρατηγικής παρέμβασης

5 Οκτωβρίου, 2016

Περιγραφή Το έργο DVCI έχει ως στόχο να αυξήσει τις δεξιότητες και την εμπειρία των επαγγελματιών, συμπεριλαμβανομένων των επιτρόπων και φορέων χάραξης πολιτικής, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την καθοδήγηση και το συντονισμό της αντιμετώπισης της ενδοοικογενειακής, αλλά και άλλων …

SEESI – Ενίσχυση των δεξιοτήτων απασχόλησης και εκπαίδευσης με σκοπό την ένταξη προσφύγων, μεταναστών/τριών και αιτούντων/ουσών άσυλο

5 Νοεμβρίου, 2018

Περιγραφή Ο γενικός στόχος του Ευρωπαϊκού Έργου SEESI είναι να δημιουργήσει ένα κοινωνικοοικονομικό τοπίο που να προσφέρει ταχέως ολοκληρωμένες ευκαιρίες ένταξης μέσω της προώθησης της «ενδοκοινοτική» υποστήριξης, σε αντίθεση με την «εξωκοινοτική» υποστήριξη, η οποία σήμερα επιβραδύνει την ένταξη και …

EQAVET-4-INCLUSION- για την ένταξη και την πρόληψη της εγκατάλειψης της επαγγελματικής εκπαίδευσης

18 Ιουνίου, 2024

Περιγραφή Ο γενικός στόχος αυτού του έργου είναι να εκπονηθεί ένας μηχανισμός για την ένταξη ή ένα μεθοδολογικό εγχειρίδιο με εκπαιδευτικό υλικό που θα επιτρέπει στα σχολεία επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης να εντοπίζουν τους μαθητές που κινδυνεύουν να εγκαταλείψουν το …