Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
WeSkills

Το έργο WeSkill στοχεύει στην ενδυνάμωση των σπουδαστών επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και των εργαζομένων στον ουαλικό τομέα με τις απαραίτητες δεξιότητες, ικανότητες, σύγχρονα εργαλεία κατάρτισης και διδακτικά εργαλεία για την αύξηση της ελκυστικότητας, της βιωσιμότητας, της καινοτομίας και της ανταγωνιστικότητας του ουαλικού τουρισμού στην περιοχή της ΕΕ.

Μετά το Πακέτο Εργασίας 3, το οποίο επικεντρώθηκε στον εντοπισμό των ελλείψεων δεξιοτήτων στον ουαλικό τομέα, ο κύριος στόχος του Πακέτου Εργασίας 4 ήταν ο σχεδιασμός διακρατικών προγραμμάτων σπουδών και η ανάπτυξη υποστηρικτικού μαθησιακού υλικού για πέντε ενότητες που συμφωνήθηκαν από τους εταίρους του έργου με βάση τις ανάγκες της αγοράς εργασίας:

  1. Ψηφιακές δεξιότητες
  2. Δεξιότητες ψηφιακού μάρκετινγκ
  3. Δεξιότητες επικοινωνίας, εξυπηρέτησης και επίλυσης προβλημάτων με επίκεντρο τον πελάτη.
  4. Σχεδιασμός προϊόντων χονδρικής
  5. Βιώσιμη ανάπτυξη επιχειρήσεων spa και ευεξίας

 

WeSkills

Η πρώτη δραστηριότητα του πακέτου εργασίας 4 ήταν η ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών για προσόντα που σχετίζονται με το επίπεδο 4 του ΕΠΕΠ. Σύμφωνα με τις μεθοδολογικές απαιτήσεις που βασίζονται στις διαδικασίες του ECVET και σύμφωνα με τις αρχές του EQAVET, καθορίστηκαν μονάδες μαθησιακών αποτελεσμάτων για 5 ενότητες. Στη συνέχεια περιγράφηκε το πεδίο εφαρμογής και το περιεχόμενο κάθε ενότητας, με πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή (απαιτήσεις εισόδου, διάρκεια, στρατηγικές και μέθοδοι διδασκαλίας/μάθησης, αναφορές και πηγές). Τέλος, καθορίστηκαν τα κριτήρια αξιολόγησης, καθορίζοντας τα επίπεδα των μαθησιακών αποτελεσμάτων που επιτεύχθηκαν. Όλα τα έγγραφα του προγράμματος σπουδών αξιολογήθηκαν από τους εταίρους του έργου. Στη συνέχεια, σε κάθε χώρα εταίρο πραγματοποιήθηκαν συμβουλευτικά εργαστήρια με εκπροσώπους βασικών ενδιαφερόμενων φορέων για την επικύρωση των προγραμμάτων σπουδών που αναπτύχθηκαν και την παροχή συστάσεων για την εφαρμογή τους στο εθνικό πλαίσιο.

Η δεύτερη δραστηριότητα στο πλαίσιο του πακέτου εργασίας 4 ήταν η προετοιμασία διδακτικού υλικού για 5 ενότητες. Σύμφωνα με το περιεχόμενο των προγραμμάτων σπουδών, αναπτύχθηκε ποικίλο διδακτικό υλικό για την υποστήριξη της εφαρμογής των πέντε ενοτήτων: ένα εγχειρίδιο με θεωρητικό περιεχόμενο, ένα γλωσσάριο όρων για τα ιαματικά λουτρά και τα κέντρα ευεξίας, παρουσιάσεις για τους εκπαιδευτικούς, οπτικοακουστικό υλικό, ασκήσεις για την προώθηση της ενεργητικής μάθησης και υλικό δοκιμασίας αυτοαξιολόγησης. Διοργανώθηκαν δύο εργαστήρια για τον συντονισμό των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την προετοιμασία όλου του υλικού. Επίσης, εξετάστηκαν από εταίρους και εμπειρογνώμονες του έργου. Οι τελικές εκδόσεις μεταφράστηκαν σε όλες τις γλώσσες του έργου: βουλγαρικά, γαλλικά, ελληνικά, ιταλικά, λετονικά, σλοβενικά και σερβικά. Έχουν προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες των χωρών εταίρων και είναι έτοιμα για ένταξη στην πολύγλωσση πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης.

Για κάθε ενότητα δημιουργήθηκε ένα σύντομο βίντεο παρουσίασης, το οποίο παρουσιάζει το περιεχόμενο με σύγχρονο και ελκυστικό τρόπο.  Το σχήμα δείχνει το περιεχόμενο της ενότητας 4, Σχεδιασμός προϊόντων συγκόλλησης. Το υλικό αναπτύχθηκε σύμφωνα με το σχεδιασμό της πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης, όπου θα διατεθεί για την κατάρτιση σπουδαστών ΕΕΚ και εργαζομένων στον τομέα των ιαματικών λουτρών και της ευεξίας.

ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Όλο το εκπαιδευτικό υλικό θα διατίθεται σε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης και κατάρτισης, επιτρέποντας μια διαδραστική και καθηλωτική εμπειρία μάθησης. Η πλατφόρμα βρίσκεται επί του παρόντος υπό κατασκευή και η ενσωμάτωση του υλικού βρίσκεται σε εξέλιξη. Τα αναπτυγμένα προγράμματα σπουδών και το μαθησιακό υλικό θα δοκιμαστούν μέσω πιλοτικών εκπαιδεύσεων για σπουδαστές ΕΕΚ και εργαζόμενους στις 7 συμμετέχουσες χώρες.

 

Για περισσότερες πληροφορίες:👉   https://weskill.eu/