DWELL – Ψηφιακή Ευημερία: Μια Ολιστική Προσέγγιση για την ΕυημερίαDWELL – Ψηφιακή Ευημερία: Μια Ολιστική Προσέγγιση για την Ευημερία στο Ευρύτερο Οικοσύστημα της Ψηφιακής Εκπαίδευσης
Το έργο DWELL στοχεύει στην προώθηση της ψηφιακής ευημερίας στο ευρύτερο εκπαιδευτικό οικοσύστημα, παρέχοντας σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς τις απαραίτητες στρατηγικές και εργαλεία για την ασφαλή και αποτελεσματική πλοήγηση στα ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα. Με την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και της ανθεκτικότητας, το έργο επιδιώκει να μετριάσει τις αρνητικές επιπτώσεις της υπερβολικής έκθεσης στις οθόνες, των ψηφιακών περισπασμών και των διαδικτυακών κινδύνων, διασφαλίζοντας μια ισορροπημένη και ολιστική προσέγγιση στη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση.
Το έργο υιοθετεί ερευνητική και συμμετοχική μεθοδολογία, αναπτύσσοντας ένα τεκμηριωμένο πλαίσιο που ενσωματώνει τις αρχές της ψηφιακής ευημερίας στις εκπαιδευτικές πρακτικές. Θα διεξαχθεί εκτενής έρευνα για τις προκλήσεις της ψηφιακής ευημερίας, θα δοκιμαστούν πιλοτικά παρεμβάσεις σε σχολεία και θα δημιουργηθούν προσαρμόσιμες στρατηγικές για διαφορετικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.
Κύριοι Στόχοι
- Ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών με στρατηγικές και πόρους για την προαγωγή της ψηφιακής ευημερίας στους μαθητές.
- Διεξαγωγή έρευνας για τον εντοπισμό προκλήσεων και καλών πρακτικών ψηφιακής ευημερίας στα σχολεία σε όλη την Ευρώπη.
- Ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πλαισίου για την ενσωμάτωση της ψηφιακής ευημερίας στα εκπαιδευτικά προγράμματα.
- Πιλοτική εφαρμογή του πλαισίου σε διάφορα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και βελτίωση της αποτελεσματικότητάς του.
- Προώθηση της ευαισθητοποίησης και διαμόρφωση πολιτικών συστάσεων για την ενσωμάτωση της ψηφιακής ευημερίας στα σχολικά περιβάλλοντα.
Με την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού και της ανθεκτικότητας, το DWELL θα συμβάλει στη δημιουργία ασφαλέστερων και υγιέστερων μαθησιακών περιβαλλόντων, παρέχοντας στις μελλοντικές γενιές τα εργαλεία που χρειάζονται για τη συνειδητή και υπεύθυνη διαχείριση της τεχνολογίας.