Νέα

Διακρατική Συνάντηση στη Γερμανία για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα LOWE για την αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων της μάθησης στο χώρο εργασίας

Τα προγράμματα μάθησης στο χώρο εργασίας (work-based learning, WBL) αποτελούν στις μέρες μας μία πολιτική, την οποία ακολουθούν τα κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, διεθνώς αλλά και στη χώρα μας, προκειμένου να συνδέσουν την εκπαίδευση με την αγορά εργασίας. Η διασφάλιση της ποιότητας και η αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων της WBL με χρήση συγκεκριμένων ποιοτικών δεικτών αποτελεί θέμα υψηλού ενδιαφέροντος για πολλά εκπαιδευτικά ιδρύματα.  Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «LOWE: Αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων της WBL βάσει του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τη Διασφάλιση της Ποιότητας (EQAVET)» αφορά στη δημιουργία ενός μοντέλου αξιολόγησης και μιας πρακτικής εργαλειοθήκης διασφάλισης ποιότητας των μαθησιακών αποτελεσμάτων της WBL που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους φορείς που παρέχουν WBL και θα τους επιτρέπει την αξιολόγηση και την αναθεώρηση των συστημάτων διασφάλισης ποιότητας.
Περισσότερα

Δεύτερη Διακρατική Συνάντηση για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «CQJB – Ανάπτυξη και Πιστοποίηση Δεξιοτήτων για τους Συμβούλους Απασχόλησης στην Ευρώπη».

Ο δείκτης ανεργίας στις χώρες τις Ευρώπης και η ανάγκη επιτυχημένης αντιμετώπισης αυτής, καθιστούν αναγκαία την εκπαίδευση των ατόμων που ασχολούνται με την προώθηση στην εργασία και την εκπαίδευση ώστε να αναπτύξουν, και να πιστοποιηθούν, σε δεξιότητές  που θα ενισχύουν την επιτυχημένη παροχή των υπηρεσιών τους. Ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός ΔΗΜΗΤΡΑ, σε συνεργασία με 8 οργανισμούς από 8 Ευρωπαϊκές χώρες,  υλοποιούν το έργου «CQJB – Ανάπτυξη και Πιστοποίηση Δεξιοτήτων για τους Συμβούλους Απασχόλησης στην Ευρώπη» που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus +, και του οποίο ο ΔΗΜΗΤΡΑ είναι συντονιστής εταίρος. Ο γενικός στόχος του έργου είναι να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να εφαρμόσει πιλοτικά ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο θα οδηγεί στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των συμβούλων απασχόλησης το οποίο θα τους δίνει την ευκαιρία να πιστοποιηθούν κατά ISO 17024.
Περισσότερα

1ο Ενημερωτικό Δελτίο Ευρωπαϊκού Έργου IntoDIGITS

Το πρώτο ενημερωτικό δελτίο του προγράμματος IntoDIGITS είναι διαθέσιμο. Το έργο αφορά στην ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων για τον εκπαιδευτή που στόχο έχουν την ενδυνάμωση των ενηλίκων με χαμηλές δεξιότητες, αναπτύσσοντας τις  μαθηματικές και ψηφιακές τους ικανότητες. Πατήστε εδώ για να το κατεβάσετε.
Περισσότερα

Νέα συνεργασία του Εκπαιδευτικού Οργανισμού «ΔΗΜΗΤΡΑ» με Εκπαιδευτικούς φορείς από την Ουκρανία

Αντιπροσωπεία φορέων εκπαίδευσης της Ουκρανίας επισκέφθηκε στις 10 & 11 Ιανουαρίου 2019, τον Εκπαιδευτικό Οργανισμό «ΔΗΜΗΤΡΑ» σε Βόλο και Λάρισα. Η οργάνωση της επίσκεψης έγινε από το Folkuniversitetet της Σουηδίας. Στην επίσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι του Εμπορικού Ινστιτούτου Vinnytsia,  του Οικονομικού Ινστιτούτου Kntesu, του φορεά Ευρωπεριφέρεια Dnister και της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής του Vinnytsia.
Περισσότερα

3η Διακρατική Συνάντηση γι ατο έργο InCommon στην Λευκωσία της Κύπρου.

Στη Λευκωσία πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των εταίρων του ευρωπαϊκού έργου InCommon Toolbox. Cultural and Educational Interventions for the exercise of the Active Citizenship of Migrant Women  (Incommon) στις 13 και 14 Δεκεμβρίου 2018. Στο έργο InCommon την Ελλάδα εκπροσωπούν ο Δήμος Λαρισαίων και ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός ΔΗΜΗΤΡΑ.
Περισσότερα

Εναρκτήρια Συνάντηση του έργου EnterSchoolMind

Η ενακτήρια Συνάντηση του έργου EnterSchoolMind έλαβε χώρα στη Λευκωσία της Κύπρου την πορηγούμενη εβδομάδα.  Στόχος του έργου είναι η ανάπτυξη της επιχειρηματικής νοοτροπίας των εκπαιδευτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις βασικές ικανότητες που εντοπίστηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και επικυρώνοντας εκείνες οι οποίες προσδιορίζονται ως οι πιο σημαντικές για τον καθορισμό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αναμένεται ότι στην περίπτωση των δημοτικών σχολείων θα επικεντρωθούμε περισσότερο στις γενικές ικανότητες. Η εκπαίδευση που θα λάβουν οι δάσκαλοι θα είναι διαπιστευμένη κατά ISO και μέσω αξιολόγησης θα πιστοποιηθούν και οι ίδιοι. Με άλλα λόγια, η συμμετοχή στο έργο σημαίνει ότι αναβαθμίσουν το δικό τους προφίλ με ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πιστοποιητικό.
Περισσότερα