6 ώρες / Κόστος: 42€
Στόχος του σεμιναρίου είναι η απόκτηση γνώσεων ώστε οι συμμετέχοντες να αξιοποιούν τον επαγγελματικό τους χρόνο.

Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 2 Μαρτίου 2021
40 ώρες / Κόστος: 250€
Στόχος του σεμιναρίου είναι η παροχή των βασικών γνώσεων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων στις τεχνολογίες πληροφορίας.

Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 9 Φεβρουαρίου 2021
3 μήνες - 75 ώρες / Κόστος: 550€
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να αντιληφθούν να μάθουν σωστή χρήση και εφαρμογή των προϊόντων μακιγιάζ.

Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: Λάρισα: 18 Φεβρουαρίου 2021
20 ώρες / Κόστος: 150€
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ BARISTA ΒΑΣΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Στόχος είναι οι συμμετέχοντες να αποκομίσουν γνώσεις για την παρασκευή των σωστών ροφημάτων.

Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: Λάρισα 1 Φεβρουαρίου 2021
6 ώρες / Κόστος: 42 €
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ
Σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία κατάλληλου υλικού και της ανάπτυξης δεξιοτήτων παρουσίασης.

Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 16 Μαρτίου 2021
ΝΕΟ
6 ώρες / Κόστος: 60€
To σεμινάριο βοηθά τους ηγέτες να δημιουργούν αξίες και να κτίζουν δυνατές ομάδες, με υψηλές επιδόσεις.

Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 9 Μαρτίου 2021
4 ώρες / Κόστος: 60€
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξοικειώσει τους συμμετέχοντες με τον νέο ψηφιακό κόσμο και τους τρόπους επικοινωνίας.

Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 2 Μαρτίου 2021
6 ώρες / Κόστος: 60€
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Στόχος του σεμιναρίου είναι να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες την απαραίτητη γνώση στις πρώτες βοήθειες.

Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 16 Φεβρουαρίου 2021
ΝΕΟ
4 ώρες / Κόστος: 60€
Στόχος του σεμιναρίου είναι η ανάπτυξη της επικοινωνίας και της ποιότητας συνεργασίας στο μέγιστο βαθμό.

Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 16 Μαρτίου 2021
NEO
4 ώρες / Κόστος: 60€
Το Σεμινάριο στοχεύει στην κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών.

Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 25 Φεβρουαρίου 2021