Στόχος του σεμιναρίου είναι η απόκτηση γνώσεων ώστε οι συμμετέχοντες να αξιοποιούν τον επαγγελματικό τους χρόνο.
Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 2 Μαρτίου 2021
Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 2 Μαρτίου 2021
Σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία κατάλληλου υλικού και της ανάπτυξης δεξιοτήτων παρουσίασης.
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 16 Μαρτίου 2021
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 16 Μαρτίου 2021
To σεμινάριο βοηθά τους ηγέτες να δημιουργούν αξίες και να κτίζουν δυνατές ομάδες, με υψηλές επιδόσεις.
Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 9 Μαρτίου 2021
Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 9 Μαρτίου 2021
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξοικειώσει τους συμμετέχοντες με τον νέο ψηφιακό κόσμο και τους τρόπους επικοινωνίας.
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης
ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 2 Μαρτίου 2021
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης
ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 2 Μαρτίου 2021
Στόχος του σεμιναρίου είναι η ανάπτυξη της επικοινωνίας και της ποιότητας συνεργασίας στο μέγιστο βαθμό.
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης
ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 16 Μαρτίου 2021
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης
ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 16 Μαρτίου 2021
Το Σεμινάριο στοχεύει στην κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών.
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης
ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 25 Φεβρουαρίου 2021
Παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης
ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 25 Φεβρουαρίου 2021