
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη πωλήσεων, διοικητικά στελέχη, επιχειρηματίες.
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη πωλήσεων, διοικητικά στελέχη, επιχειρηματίες.
Η κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και η απόκτηση πρακτικών ικανοτήτων στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών, με στόχο την αναβάθμιση της παροχής υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης, σε μια ευρεία σειρά επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.
Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι καταρτιζόμενοι θα έχουν ολοκληρωμένη εικόνα και γνώσεις όσον αφορά στα εξής:
Δίνεται η δυνατότητα χρηματοδότησης από το ΛΑΕΚ 0,24% (Εγκύκλιος 2020)
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Μπορείτε να κατεβάσετε την Δήλωση για την συμμετοχή σας στο σεμινάριο ΕΔΩ και να την αποστείλετε στο plus@dimitra.gr
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:
Αθήνα: Τηλ. 2108838540, email: athens@dimitra.gr, Υπεύθυνη: κα Ζαμινού Μαρία.
Θεσσαλονίκη: Τηλ. 2310547180, email: thes@dimitra.gr, Υπεύθυνη: κα Τσαντίλη Αθανασία
Λάρισα: Τηλ. 2410554026, email: plus@dimitra.gr, Υπεύθυνη: κα Κορδελά Ελευθερία.
This site uses cookies. Find out more about cookies and how you can refuse them.
New membership are not allowed.