NEO
4 ώρες / Κόστος: 60€

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη πωλήσεων, διοικητικά στελέχη, επιχειρηματίες.

Στόχος

Η κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και η απόκτηση πρακτικών ικανοτήτων στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών, με στόχο την αναβάθμιση της παροχής υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης, σε μια ευρεία σειρά επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Θεματικές Ενότητες
  • Τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
  • Πως εφαρμόζεται η πελατοκεντρική φιλοσοφία
  • Γιατί οι πελάτες απαιτούν ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Επικοινωνία και αναπληροφόρηση
  • Τεχνικές καθοδήγησης και συζήτησης βασισμένες στη μέθοδο των ερωτο-απαντήσεων
  • Ενεργητική ακρόαση
  • Χαρακτηριστικά τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Απαγορευμένες λέξεις και φράσεις
  • Παράπονα πελατών και πως πρέπει να τα διαχειριστούμε
  • Πως «παράγουμε» ενθουσιασμένους πελάτες
  • Η αύξηση των πωλήσεων μέσα από την εξυπηρέτηση
Οφέλη

Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι καταρτιζόμενοι θα έχουν ολοκληρωμένη εικόνα και γνώσεις όσον αφορά στα εξής:

  • Βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών
  • Διαχείριση πελατειακών απαιτήσεων και αναγκών
  • Μάρκετινγκ και τακτικές αποτελεσματικής πληροφόρησης πελατών
  • Ικανότητες διαχείρισης του «δύσκολου» πελάτη και της δυσαρέσκειας του
  • Ανάπτυξη τεχνικών για την βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Επιτυχημένη διαπροσωπική επικοινωνία
  • Διαχείριση συγκρούσεων
  • Παροχή υπηρεσιών Ολικής Ποιότητας

Κόστος Συμμετοχής
Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών
60,00

Δίνεται η δυνατότητα χρηματοδότησης από το ΛΑΕΚ 0,24% (Εγκύκλιος 2020)

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Δήλωση Συμμετοχής

Μπορείτε να κατεβάσετε την Δήλωση  για την συμμετοχή σας στο σεμινάριο ΕΔΩ και να την αποστείλετε στο  plus@dimitra.gr

Εκπαιδευτής
BA, MBA, PhD
Εισηγητής σε Πανεπιστήμια, Κολέγια, σεμινάρια επιχειρήσεων, συνέδρια και ομιλητής στο TEDx. Είναι σύμβουλος επιχειρήσεων, ενώ έχει διατελέσει διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρίες.
Επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:

Αθήνα: Τηλ. 2108838540, email: athens@dimitra.gr, Υπεύθυνη: κα Ζαμινού Μαρία.
Θεσσαλονίκη: 
Τηλ. 2310547180, email: thes@dimitra.gr, Υπεύθυνη: κα Τσαντίλη Αθανασία
Λάρισα: 
Τηλ. 2410554026, email: plus@dimitra.gr, Υπεύθυνη: κα Κορδελά Ελευθερία. 

Event Details
  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ

    13 Απριλίου 2021 & ώρες 17:00 - 21:00

  • Location
  • Category