
Κρίση είναι μια αλλαγή που αγωνίζεται να συμβεί. Μπράιαν Τρέισυ
Κρίση είναι μια αλλαγή που αγωνίζεται να συμβεί. Μπράιαν Τρέισυ
Σε οποιονδήποτε θέλει να διευρύνει την οπτική του και να αποκτήσει εργαλεία που θα τον βοηθήσουν σε δύσκολους καιρούς.
H Κρίση μπορεί να αποτελέσει παράγοντα ευεξίας και αειφορίας; Αντίθετα από αυτό που μάθαμε στο σχολείο ή από τα βιώματά μας ΝΑΙ μπορεί!
Η σύγχρονη έρευνα που με επιτυχία εφαρμόζεται πλέον στην επιχειρηματική πρακτική έχει αλλάξει την οπτική αλλά και την στρατηγική μας για τη διαχείριση μιας Κρίσης.
Τρία είναι τα σημεία κλειδιά : έλεγχος ζημίας, μάθηση, υποδομή.
Το πρώτο είναι να μάθουμε να αξιολογούμε την ζημία που μας προκαλεί μια κρίση. Το πιο σημαντικό όμως είναι να καταφέρουμε να ξεκλειδώσουμε την καινούργια μάθηση που μας προσφέρει η Κρίση. Και στην συνέχεια να την εντάξουμε στην υποδομή μας, δηλαδή στην οργάνωση και στρατηγική της επιχείρησης μας, ώστε να δημιουργήσουμε τελικά την αειφορία. Η αειφορία είναι η ευεξία που έχει διάρκεια και δημιουργεί παράλληλα ένα πλεόνασμα κοινωνικής συνεισφοράς.
Αυτό θα καταφέρουμε να πετύχουμε σ’ αυτό το σεμινάριο: Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να μετατρέπουν την κρίση σε αειφορία και θα αποκτήσουν όλα τα καινοτόμα και πιστοποιημένα εργαλεία για να μπορούν να το κάνουν με ευκολία.
Η διάρκεια του προγράμματος είναι 18 ώρες (2 ημέρες)
1. Ορισμός Κρίσης
Τι είναι αλλά κυρίως τι ΔΕΝ είναι Κρίση. Η μεγάλη παρεξήγηση που σηματοδότησε σοβαρότατα λάθη στη διαχείριση της.
2. Σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα
Ποιά είναι η ανατροπή που έφερε η σύγχρονη έρευνα στην αντιμετώπιση της επιχειρησιακής Κρίσης. Γιατί και πως τεκμηρίωσε ότι κάθε Κρίση είναι πρωτίστως Κρίση στο Ανθρώπινο Δυναμικό.
3. Προετοιμασία
Η σημασία της Προετοιμασίας και της Επανατροφοδότησης. Η αλλαγή νοοτροπίας ως προς τους προστατευτικούς παράγοντες της Κρίσης.
4. Διερεύνηση Αιτιών
Οι προσεγγίσεις που χρειάζονται για να επιλυθούν οι αιτίες της Kρίσης κι όχι απλώς να κατευναστούν τα συμπτώματα.
5. Αξιολόγηση κρίσεων
Χάρτης Αξιολόγησης, η ενσωμάτωση των προστατευτικών παραγόντων και ένα διαφορετικό σχέδιο για τη στρατηγική σε δυσκολους καιρούς.
6. Επικοινωνία τον καιρό της κρίσης
Ποιά είναι τα τρία μυστικά κλειδιά της επικοινωνιακής στρατηγικής στη διάρκεια της Κρίσης.
7. Επιχειρησιακή VS Προσωπική κρίση
Πως συνδέεται η επιχειρησιακή με την προσωπική Κρίση.
8. Καλές Πρακτικές
Ιστορίες επιτυχημένης και αποτυχημένης διαχείρισης και τα μαθήματα που προέκυψαν απ' αυτές. Μελέτη περιπτώσεων. Εφαρμογή των μαθημάτων.
9. Η πολυτιμότερη εμπειρία
Γιατί η Κρίση πρέπει να πάψει να είναι μια ad hoc κατάσταση (απειλή) και χρειάζεται να γίνει καθημερινή μέριμνα για κάθε επιχειρηματία που στοχεύει στη διαρκή εξέλιξη.Τι μπορείτε να κάνετε σήμερα για να μετατρέψετε την κάθε Κρίση στην πολυτιμότερη επιχειρησιακή σας εμπειρία.
• Θα επανατοθετηθεί ως προς το πώς "βλέπει" τη Κρίση. Θα είναι σε εγρήγορση όχι σε πανικό.
• Θα έχει στα χέρια του μια αποδεδειγμένα αποτελεσματική μέθοδο για την οποία έχουν δαπανηθεί χρήματα και χρόνος.
• Θα αποκτήσει ένα καινοτόμο εργαλείο προσωπικής και επαγγελματικής βελτίωσης.
Μπορείτε να κατεβάσετε την Δήλωση για την συμμετοχή σας στο σεμινάριο ΕΔΩ και να την αποστείλετε στο plus@dimitra.gr
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:
Τηλ. 210 8838540, e-mail plus@dimitra.gr, Υπεύθυνη κα Κορδελά Ελευθερία.
This site uses cookies. Find out more about cookies and how you can refuse them.
New membership are not allowed.